Τεχνολογία και άνθρωποι: Η κίνηση ματ της ασφαλιστικής βιομηχανίας

Τεχνολογία και άνθρωποι. Σε αυτά τα δύο πεδία η ασφαλιστική βιομηχανία θα κληθεί μέσα στην επόμενη πενταετία να πραγματοποιήσει τις αναγκαίες επεμβάσεις που θα της προσδώσουν την ισχύ να αναπτυχθεί.

Οι διοικήσεις των ασφαλιστικών εταιρειών και η διαμεσολάβηση θα κληθούν να κάνουν κτήμα τους τις νέες τεχνολογίες στις οποίες μέχρι τώρα εμφανίζουν μεγάλα κενά.

Πάνω σε αυτές θα δομήσουν τη σχέση τους με τους ασφαλισμένους και θα τις αξιοποιήσουν για να μεγεθύνουν την παραγωγή τους. Εκ των πραγμάτων με την πάροδο του χρόνου οι υπηρεσίες και τα προγράμματα θα μεταβληθούν και το κόστος τους θα μειωθεί. Συμβόλαια μειωμένης διάρκειας, χαμηλού κόστους ασφάλιση και microinsurance προϊόντα θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην ιδιωτική ασφάλιση.

Νέες ανάγκες θα δημιουργηθούν στους καταναλωτές και στις ασφαλιστικές εταιρείες. Στους μεν σε υπηρεσίες στις δε σε θέσεις εργασίας για να δομηθούν συστήματα και να λειτουργήσουν. Ταυτόχρονα η ασφαλιστική βιομηχανία θα χρειαστεί και νέο έμψυχο δυναμικό, όχι μόνο γιατί το παρόν αποσύρεται και εξ ανάγκης θα πρέπει να καλύψει τις θέσεις αλλά και γιατί θα χρειαστεί ανθρώπους με νέες ιδέες και όραμα που θα προσελκύσουν τη γενιά των millenials.

*Συμβόλαια μειωμένης διάρκειας, χαμηλού κόστους ασφάλιση και microinsurance προϊόντα θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην ιδιωτική ασφάλιση.*

Η πρόκληση για τους επικεφαλής και τα επιτελεία τους είναι οι σωστές επιλογές, τόσο ως προς τον τρόπο που θα προσελκύσουν, θα εκπαιδεύσουν και θα καθοδηγήσουν τη νέα ασφαλιστική γενιά αλλά και ως προς τις τεχνολογίες που θα υιοθετήσουν για να προσελκύσουν τους καταναλωτές.

Τεχνολογίες που κατά βάση θα προκύψουν μέσα από συνεργασίες με startups και ανθρώπους που έχουν να τους προσφέρουν είτε πρόσβαση σε νέο καταναλωτικό κοινό είτε τη δυνατότητα να επεξεργάζονται με πιο αποδοτικό τρόπο τα δεδομένα των ασφαλισμένων που έχουν.

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι το μέλλον έχει πολλές ευκαιρίες και τα πάντα θα κριθούν από τις σωστές στρατηγικές και τις στοχευμένες κινήσεις.

 

Πηγή: asfalistikomarketing.gr