Αντέχει ο Ασφαλιστής; Αντέχει!

Κίνητρα & Παραγωγικότητα. Άραγε πόσα κίνητρα έχουν απομείνει στον Έλληνα Ασφαλιστικό Σύμβουλο; Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους ένας Έλληνας θα επέλεγε αυτήν τη δουλειά και γιατί ένας –ήδη φτασμένος Ασφαλιστής– να συνεχίσει να δουλεύει σε τόσο αντίξοες συνθήκες; Τι ρόλο παίζουν οι συντονιστές, manager, ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Φέρουν μερίδιο ευθύνης για τα κίνητρα των Ασφαλιστών τους; Είναι μόνο η προμήθεια κινητήριος δύναμη; Σαφώς και όχι. Σε ένα τόσο συναισθηματικά φορτισμένο επάγγελμα το χρήμα δεν θα μπορούσε να είναι ο καθοριστικός παράγοντας. Ο Ed Deutschlander, σε ομιλία του στο δίκτυο της International Life είχε πει «Ηγεσία σημαίνει να οδηγείς τον άλλο εκεί όπου δεν θα πήγαινε ποτέ μόνος του. Πόσοι άνθρωποι ονειρεύονται να γίνουν ασφαλιστές; Πόσοι πελάτες θα αγόραζαν μόνοι τους;». Τα ερωτήματα πολλά και οι προβληματισμοί ακόμα περισσότεροι. Κατά την άποψή μου όχι λόγω κρίσης. Πάντα υπήρχαν.

Ο καλός ασφαλιστής πάντα ήταν ένας ανήσυχος επαγγελματίας που ψάχνει για το καλύτερο, που θέλει συνεχώς να επιμορφώνεται για να εντυπωσιάζει –με τις γνώσεις του– σε κάθε ραντεβού τους πελάτες του ή τους εν δυνάμει πελάτες του. Για να γίνεται καλύτερος και να ανεβάζει σε κάθε ευκαιρία τον πήχη. Όμως οι καιροί αλλάζουν. Και η κρίση έχει τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια τους. Οι αποδοχές δεν είναι πια οι ίδιες. Οι ενδιαφερόμενοι ενώ θέλουν δεν έχουν και ο ανταγωνισμός από άλλα δίκτυα αποδεικνύεται πολλές φορές άνισος. Και τι θα κάνουμε γι’ αυτό; Φυσικά και θα συνεχίσουμε. Η Ασφάλιση είναι για τους δύσκολους καιρούς και η περίοδος που διανύουμε ένα μεγάλο stress test στις αντοχές τους. Πολλοί λένε θα αντέξουν μόνο οι επαγγελματίες ή όσοι ανέβουν στο τρένο της ψηφιακής εποχής. Και συμφωνώ. Η αγορά αλλάζει και σε κάθε αλλαγή υπάρχουν ανακατατάξεις.

* Πόσοι άνθρωποι ονειρεύονται να γίνουν ασφαλιστές; Πόσοι πελάτες θα αγόραζαν μόνοι τους; *

Το θέμα είναι ο Ασφαλιστής να παραμείνει στους δύσκολους καιρούς παραγωγικός. Να βρει τα κατάλληλα κίνητρα για να συνεχίσει. Και αν το καταφέρει και ξεπεράσει το δύσκολο αυτό εμπόδιο… η αγορά θα ξεδιπλωθεί μπροστά του.

Νίκος Μωράκης

 

Πηγή: asfalistikomarketing.gr