Ο ρόλος του ασφαλιστή βελτιώνεται μέσα από τα social media

«Τα emails πρέπει να περιορίζονται σε πέντε γραμμές». «Όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για πωλήσεις είναι πιο επιτυχημένοι». «Δεν υπάρχει πλέον η έννοια της αμέριστης προσοχής».

Αυτά ήταν τα λόγια των Betsy Hubbard και Dr. Debra Jasper στο πρόσφατο συνέδριο της LIMRA, στο Σαν Φρανσίσκο που ήταν αφιερωμένο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Οι Hubbard και Jasper βρέθηκαν εκεί για να διδάξουν σε όλους μας πως να επικοινωνούμε πιο αποτελεσματικά σε έναν κόσμο ψηφιακών περισπασμών και λιγότερης προσοχής. Το δίδυμο… κάτι γνωρίζει για το πως κάποιος μπορεί να τραβήξει – και να κρατήσει – την προσοχή του κόσμου στο διαδίκτυο.

Jasper_-_Hubbard

Και οι δύο ήταν καθηγήτριες στο πανεπιστήμιο Ohio State ενώ ένωσαν τις δυνάμεις τους πριν από τρία χρόνια για να φτιάξουν την Mindset Digital, έναν εκπαιδευτικό οργανισμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζει στο να βοηθήσει επαγγελματίες από διάφορους κλάδους οι οποίοι θέλουν να ακουστούν τα μηνύματά τους στα social media.

Στο μεγαλύτερό του μέρος το συνέδριο εστίασε στο πως οι διαμεσολαβητές και οι σύμβουλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν καλύτερα τα social media για να χτίσουν το όνομά τους, να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αποκτήσουν δέσμευση με το ακροατήριό τους. Και ενώ κάποιοι ήδη αξιοποιούν με επιτυχία τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ομιλητές του συνεδρίου τόνισαν πως όλοι μπορούν να το κάνουν ακόμη πιο αποτελεσματικά.

Ο Chris Brogan, συγγραφέας και γκουρού του μάρκετινγκ στα social media, ρώτησε το κοινό: «Αν οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο και να σας αντικαταστήσουν, τι είναι αυτό που κάνετε και είναι αναντικατάστατο;»

Είπε, επίσης, ότι διαμεσολαβητές και σύμβουλοι θα πρέπει να θυμούνται να τροφοδοτούν υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες μέσω καναλιών των social media, αντί να προσπαθούν να τους πουλήσουν. Σημείωσε ότι οι επαγγελματίες της αγοράς θα πρέπει να εστιάσουν σε πέντε πράγματα όταν θέλουν να δεσμεύσουν το κοινό τους μέσω των social media: να είναι τολμηροί, έξυπνοι, ευχάριστοι, να προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες και να παρέχουν το αίσθημα του ανήκειν.

Έτσι και αλλιώς, είστε σε έναν κλάδο που, αντίθετα με άλλους, απαιτεί συναίσθημα και μία ικανότητα σύνδεσης με τους άλλους και ανάπτυξης στενών σχέσεων.

«Θα έλεγα στις εταιρείες σας, ότι δεν χρειάζονταν ποτέ τους συμβούλους όσο τους χρειάζονται τώρα», είπε η Clara Smith, η οποία έχει ιδρύσει την Hearsay Social. «Η προσωπική εμπιστοσύνη και σχέση που ακόμη χτίζεται περνώντας χρόνο με κάποιον, έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη αξία. Σε μία εποχή που όλοι περνούν πολύ χρόνο στο τηλέφωνο, υπάρχει τίμημα για την ανθρώπινη προσοχή.

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας; Ο ρόλος του ασφαλιστή Ζωής δεν είναι εύκολος, αλλά αναγκαίος. Είναι επίσης ένας ρόλος που μπορεί να βελτιωθεί μέσω της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Είστε σε μία δουλειά που σχετίζεται με το να βοηθάτε τον κόσμο. Να είστε περήφανοι γι’ αυτό, και να το φωνάζετε δυνατά (ή για χάρη των social media, από την σελίδα σας στο Facebook, το Twitter ή το LinkedIn).

 

Πηγή: insurancedaily.gr